Városlista
2025. július 8, kedd - Ellák

Hírek

2013. Március 20. 16:57, szerda | Belföld
Forrás: MTI

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

Havazás - A mobilszolgáltatók jóváírást adnak a hóban rekedt ügyfeleiknek

A mobilszolgáltatók jóváírást adnak azon ügyfeleiknek, akik a múlt hétvégi szélsőséges időjárás miatt a hóban rekedtek és ezzel összefüggésben használták mobiltelefonjaikat.

A Vodafone a honlapján található online nyomtatványon várja az érintett ügyfelek jelentkezését, a telenorosok sms-ben jelezhetik szolgáltatójuk felé igényüket a jóváírásra. A harmadik nagy mobilszolgáltató, a T-Mobile az MTI érdeklődésére azt közölte szerdán, hogy még ezen a héten tájékoztatja előfizetőit a kompenzáció részleteiről.
A Vodafone átvállalja a hóban elakadt ügyfelei belföldi hívás és sms költségeit. A jóváírásra a 2013. március 14., csütörtök déli 12 óra és március 17., vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Vodafone-osoknak van lehetőségük.
Az érintett ügyfelek a Vodafone honlapján található online nyomtatványon (www.vodafone.hu/jovairas) tudják jelezni igényüket - részletezve az elakadás időpontját és helyszínét - legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.
A Vodafone - az adatok ellenőrzését követően - számlás ügyfelei esetén az összeget a következő telefonszámlából írja jóvá, míg feltöltőkártyás ügyfeleinél ennyivel tölti fel az egyenleget április 15-éig. Az érintett Vodafone ügyfelek a pontos összegről mindkét esetben sms-ben kapnak tájékoztatást.
A Telenor Magyarország Zrt. azt írta közleményében, hogy kedvezményt biztosít a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.
Az érintett telenoros ügyfeleknek a 1747-es számra kell elküldeniük a "hóvihar" szót tartalmazó ingyenes sms-t március 27-ig, a szolgáltató pedig április 3-án tájékoztatja őket a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét - teszik hozzá.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Július 08. 16:39, kedd | Belföld

NGM: júniusban ismét többlettel zárt a költségvetés, a kormány változatlanul elkötelezett a költségvetési stabilitás megőrzése é

Magyarország pénzügyei rendezettek, a szigorú költségvetési fegyelem fenntartása változatlanul a kormány kiemelt prioritása

2025. Július 08. 12:44, kedd | Belföld

E.ON: több mint 150 ezer ügyfélnél már helyreállt az áramszolgáltatás

Több mint 150 ezer ügyfélnél már helyreállt az áramszolgáltatás a hétfő délutáni vihar után az E.ON Hungária Csoport működési területén – közölte a cég kedden az MTI-vel.

2025. Július 08. 10:39, kedd | Belföld

Vihar - OKF: csaknem háromezer viharkárt számoltak fel a katasztrófavédelem tűzoltóegységei

A kedd hajnali órákig 2932 viharkárt számoltak fel a katasztrófavédelem tűzoltóegységei, valamint az önkormányzati és az önkéntes tűzoltók - közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) az MTI-vel.

2025. Július 07. 16:00, hétfő | Belföld

NAV: július 5-től változik néhány adószabály

Július 5-től változik az alkalmazottjukat be nem jelentők és a hiánypótlási felhívást semmibe vevő cégekre vonatkozó néhány adószabály - tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szombaton az MTI-vel.