Városlista
2024. november 24, vasárnap - Emma

Hírek

2011. November 29. 09:02, kedd | Helyi
Forrás: veszpreminfo

Városmarketing konferencia Veszprémben

Városmarketing konferencia Veszprémben

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara és Veszprém városa közös szervezésben 2011. december 2-án „Fiatal generációk egy történelmi városban - a városmarketing kihívásai” címmel rendez konferenciát.

A konferencia célja, hogy a fiatal, új (Y, Z) generációra vonatkozó primer kutatási eredményekkel, esettanulmányokkal, közös tapasztalatcserével segítse a kutatók, ifjúsági területen dolgozó szakemberek munkáját, s végső soron hozzájáruljon a Veszprémre vonatkozó városmarketing stratégia kidolgozásához.

Ráhangoló – a konferencia szakmai háttere: az Y és mögötte a Z generáció
„Kik is ezek a gyerekek? Milyenek ezek a fiatalok? Hogyan viselkednek, gondolkodnak és döntenek?

Ők a mai 12-25 évesek, akiket gyakran Y – illetve a fiatalabb tinédzser korosztályt – Z generációnak is neveznek, a bébi-harcosok vagy egyszerűen: a következő generáció. Szociológiai és oktatási felmérések szerint okosak, rendkívül gyakorlatiasak, és miután szimultán több médium felhasználói, gyakran felületes és megosztott figyelem jellemzi őket.

Legfogékonyabb éveikben a technológia és a média a valóság és a fantázia határán mozgott már; az ezredfordulósoknak már igen korán saját mobil telefonjuk volt, és nemcsak a számítógépet tudják használni kicsi gyerekkoruktól kezdve, hanem az interneten is teljesen otthon vannak. 10 évesen website készítők, olyan felhasználói tudással rendelkeznek, ami jellemzően tovább mélyíti a szülőktől és olykor tanároktól való távolságot, akik ezt a sebességet és tanulási folyamatot követni is alig tudják.

A tinédzsereket és a fiatalokat körülvevő felnőtt környezet így néha lemarad, szóhasználatában, érzelmi reakcióikban egyfajta kommunikációs zavar támad, mert egy mai tizenéves képes úgy beszélni, hogy a XXI. századi szókincsnek csak apró részleteit értsék a felnőttek"

A városmarketing nézőpontjából nagy a kihívás: milyen legyen a kommunikáció, hogyan segítsük a lokálpatrióta szellemiség kialakulását, milyen kreatív megoldásokat alkalmazzunk a városi szolgáltatások fejlesztése során? Generációk – X, Y, Z – egymás közt: keressük együtt a válaszokat!

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 27. 17:38, péntek | Helyi

1 NAP ALATT 7 ITTAST SZŰRTEK KI A KOLLÉGÁK

Hiába a folyamatos figyelmeztetés, 6 férfi és 1 nő ült úgy volán mögé, hogy alkoholt fogyasztott.

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre